lördag 19 oktober 2019

I thank the stars...

Just nu pågår en utmaning/tävling inne hos Some Odd Girl.. Använd en av deras Stjärnteckenstämplar i ett projekt och ladda upp det i deras facebookgrupp eller på instagram under hashtagen #sogzodiacchallenge. Här finner du samtliga stämplar i serien.
Tävlingen pågår fram till den 27:e oktober och vinnaren får ett presentkort om 20 Dollar..

Jag använde mig av Aries Digi Stamp för dagens kort.
Jag gjorde en liten egyptier av henne och kanske är det självaste Cleopatra.
Jag ville att hon skulle blicka upp i skyn och på stjärnorna och ritade in hennes eget stjärntecken. För att det skulle bli uppenbart drog jag linjer mellan stjärnorna, så som vi ser på stjärnbilder.
Denna gång embossade jag texten, något jag sällan gör, men jag ville ha en ljus text och jag ville inte använda mig av något ytterligare element att sätta texten på. Valde en kortstomme av kraftpapper för att flirta lite med sandkänslan.


HUD: E000-R11-E50-E21
HÅR: B24-C3-C5-C7
ÖGON: B24-B26-B29-C1, Copic Multiliner, Dark White Gelly Pen
KLÄDER: R37-R59, Y32-YR21-YR23
HIMMEL: Y11-Y17-BV31-BV13-B24-B26-B29-B97-B99
SAND: E35-E37-E59

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar